نت فلیکس از بازی سریال Kingdom برای موبایل و کامپیوتر رونمایی کرد؛ گیم پلی آن را ببینید

به گزارش مجله بای بلاگ، استودیوی کره ای Action Square به تازگی از بازی نقش آفرینی Kingdom: The Blood برای رایانه های شخصی، اندروید و iOS رونمایی نموده است.

نت فلیکس از بازی سریال Kingdom برای موبایل و کامپیوتر رونمایی کرد؛ گیم پلی آن را ببینید

این بازی اکشن که به صورت تک نفره و چند نفره قابل تجربه است، بر اساس سریال محبوب کینگدام اثر نتفلکیس ساخته شده و شخصیت ها، زامبی ها و اکشن مجذوب کننده سریال را با گرافیک سه بعدی و باکیفیت بازسازی می نماید. لازم به ذکر است که فرهنگ کره جنوبی هم در گیم پلی و هم در جلوه های بصری بازی با نهایت دقت پیاده سازی شده است.

از طرفی موشن کپچر بازی با استفاده از تکنیک های یک شمشیرباز حرفه ای کره ای صورت گرفته تا نبردهای مرگباری را شبیه سازی کند. بازیکنان با خلق شخصیت و شخصی سازی آن، از منظره ها زیبای کاخ های کره ای تا شهر پر از زامبی هانیانگ را تماشا خواهند کرد. از طرفی لباس هایی سنتی کره ای از جمله هانبوک نیز در بازی استفاده شده که نماینده قرن شانزدهم این کشور است.

بازی دارای حالت های مختلف است. حالت داستانی از سریال منبع اقتباس خود پیروی می نماید و قرار نیست عملا کار خاصی انجام دهد، اما حالت های دیگر شامل Conquest Mode، نبردهای متنوع پنج دقیقه ای، مبارزات با باس های مختلف و نبردهای هیجان انگیز بازیکن در مقابل بازیکن می شوند. در تریلر منتشر شده شاهد بخش هایی از گیم پلی بازی هستیم که ظاهرا سرگرم کننده طراحی شده و از عمق خوبی برخوردار هستند. از طرفی طراحی محیط بازی و زامبی ها نیز برای اثری که قرار است روی موبایل نیز عرضه گردد، فوق العاده است.

لازم به ذکر است که سریال کینگدام یا پادشاهی در قرن شانزدهم و سه سال پس از انتها جنگ ایمجین در چوسون (کره جنوبی) جریان دارد. داستان در خصوص لی چانگ به عنوان ولیعهد چوسون است که در کوشش است که بیماری عجیبی که مردم پادشاهی به آن مبتلا شده اند را آنالیز و کنترل کند، اما خود را در میان مهلکه ای از زامبی ها می یابد که ممکن است حکومت او را سرنگون کند. او ضمن کوشش برای نجات پادشاهی از زامبی ها، باید مخالفان سیاسی خود را نیز از تصرف تاج و تخت باز دارد.

بازی Kingdom: The Blood روی اندروید، iOS و رایانه های شخصی در تاریخی نامشخص عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 مرداد 1401 بروزرسانی: 4 مرداد 1401 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8791

به "نت فلیکس از بازی سریال Kingdom برای موبایل و کامپیوتر رونمایی کرد؛ گیم پلی آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نت فلیکس از بازی سریال Kingdom برای موبایل و کامپیوتر رونمایی کرد؛ گیم پلی آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید