نخستین فروشگاه عرضه کالاهای ایرانی در ونزوئلا افتتاح شد

به گزارش مجله بای بلاگ، نخستین فروشگاه عرضه کالاهای مصرفی ساخت ایران موسوم به مگاسیس در شهر کاراکاس پایتخت ونزوئلا افتتاح شد.

نخستین فروشگاه عرضه کالاهای ایرانی در ونزوئلا افتتاح شد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران از پایگاه اطلاع رسانی وزارت دفاع، در سال جهش تولید و در جهت افزایش صادرات غیرنفتی و با هدف کمک به تولید ملی در شرایطی که کشورها به دلیل شیوع ویروس کرونا در شرایط سخت اقتصادی قرار گرفته اند، سازمان اتکا با همت، تلاش و تجربه گران سنگ خود در فرآیند تولید و عرضه محصولات و با هدف افزایش تولید و صادرات، نخستین فروشگاه عرضه کالاهای مصرفی ساخت ایران موسوم به مگاسیس را در شهر کاراکاس پایتخت جمهوری بولیواری ونزوئلا افتتاح و راه اندازی کرد.

فروشگاه مگاسیس با مساحتی بالغ بر 20 هزار متر مربع بیش از دو هزار و 500 قلم انواع کالاهای کاملاً ایرانی شامل مواد غذایی، پوشاک، مواد سلولزی، انواع شوینده ها، مواد پلاستیکی و یکبار مصرف، انواع آجیل و تنقلات، تراکتور و ... را جهت عرضه و فروش در خود جای داده است.

هم زمان با افتتاح و شروع فعالیت فروشگاه مگاسیس درخواست های متنوعی از سوی تجار و بازرگانان این کشور جهت تأمین کالاهای ایرانی نظیر انواع مصالح ساختمانی، تجهیزات کشاورزی و معدنی، دارو، تجهیزات و لوازم پزشکی، خودروهای ارزان قیمت و قطعات یدکی مربوطه، تراکتور، باتری های خودرویی، ابزار یراق، شیرآلات و ... اجرا شده که بر همین اساس سازمان اتکا از تمامی تولید و صادرکنندگان ایرانی برای فروش کالا به سازمان اتکا و یاحضور مستقیم جهت عرضه در فروشگاه اتکا و یا ایجاد نمایندگی فروش محصولات خود دعوت به عمل می آورد.

گفتنی است فروش انواع کالاهای مصرفی و صنعتی ساخت ایران غالباً با ارزهای رایج بین المللی صورت می گیرد که انتظار می رود تمامی تولیدکنندگان با استفاده از فرصت تجاری و بازرگانی ایجادشده توسط سازمان اتکا ضمن اشتغال زایی و افزایش صادرات از درآمد ارزی و سودآوری قابل قبولی برخوردار شوند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران و مدیر عامل اتکا در این مراسم طی سخنانی با اشاره به روابط خوب دو کشور و سیاست های خصمانه آمریکا علیه دو ملت، افتتاح این فروشگاه را اقدامی جهت مقابله با سیاست تروریسم اقتصادی آمریکا و حمایت از ملت ونزوئلا در دوره تشدید تحریم ها بیان کردند.

معاون وزیر خارجه ونزوئلا نیز در سخنانی از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت ونزوئلا تقدیر و افتتاح فروشگاه ایرانی را نشانه شکست سیاست های تحریمی آمریکا دانست.

4079/

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4240

به "نخستین فروشگاه عرضه کالاهای ایرانی در ونزوئلا افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین فروشگاه عرضه کالاهای ایرانی در ونزوئلا افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید