نصاری: صنعت نفت تنها دلخوشی مردم آبادان است، نگذارید نابود شود، هیچ بازیکنی حاضر نیست به تیم ما بیاید

به گزارش مجله بای بلاگ، هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم ما تنها دلخوشی مردم آبادان است و مسئولان باید کاری کنند که این تیم نابود نشود.

نصاری: صنعت نفت تنها دلخوشی مردم آبادان است، نگذارید نابود شود، هیچ بازیکنی حاضر نیست به تیم ما بیاید

حکیم نصاری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره آخرین شرایط تیمش گفت: ما در آخرین بازی ذوب آهن را در اصفهان شکست دادیم و حالا در رده هشتم جدول هستیم. خدا را شکر از لحاظ فنی و نتیجه گیری فرایند خوبی داشتیم، ولی موضوعی که شرایط روحی تیم را تحت تأثیر قرار داده، مسائل مالی است. مسئولان باشگاه قول داده بودند که قبل از بازی با ذوب آهن واریزی داشته باشند، ولی این قول عملی نشد. با این حال بچه ها غیرت کردند و ذوب آهن را شکست دادیم.

وی در واکنش به اینکه گفته می شود چند بازیکن صنعت نفت خواهان جدایی هستند، شرح داد: بازیکنان تا همین الان هم مردانگی کردند. در حالی که 16 هفته گذشته است، ما فقط 10 درصد پول گرفتیم. همه بازیکنان خانواده دارند و فوتبال شغل آنهاست. وقتی باشگاه مشکل مالی دارد طبیعتاً بازیکن هم به آینده اش فکر می کند. همه تیم ها دنبال تقویت خودشان هستند، ولی ما نه تنها نمی توانیم بازیکنی جذب کنیم بلکه بازیکنان خودمان را هم از دست می دهیم. همه می دانند صنعت نفت چه شرایطی دارد و هیچ بازیکنی هم حاضر نیست به تیم ما بیاید، چون شرایط را می داند.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خاتمه یادآور شد: این تیم تنها دلخوشی مردم آبادان است. صنعت نفت یک تیم باریشه و قدیمی است و از مسئولان شهری و استانی خواهش می کنم و به آنها می گویم که نگذارند این تیم نابود شود. امیدوارم هر چه زودتر فکری اساسی به حال تیم شود تا بازیکنان و کادر فنی هم با خیال راحت به ادامه بازی ها فکر کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 خرداد 1401 بروزرسانی: 30 خرداد 1401 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8759

به "نصاری: صنعت نفت تنها دلخوشی مردم آبادان است، نگذارید نابود شود، هیچ بازیکنی حاضر نیست به تیم ما بیاید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصاری: صنعت نفت تنها دلخوشی مردم آبادان است، نگذارید نابود شود، هیچ بازیکنی حاضر نیست به تیم ما بیاید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید