نمایشگاه دستاورد های صنعت هوافضا بهمن ماه برگزار می گردد

به گزارش مجله بای بلاگ، با حمایت ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی، آخرین دستاورد های دانش بنیانی صنعت هوافضا از 15 تا 17 بهمن ماه امسال به نمایش در می آید.

نمایشگاه دستاورد های صنعت هوافضا بهمن ماه برگزار می گردد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با حمایت ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، آخرین دستاورد های دانش بنیانی صنعت هوافضا به نمایش در می آید.

این رویداد فناورانه با هدف ارائه آخرین دستاورد ها و محصولات دانش بنیان مرتبط با صنایع هوایی و فضایی و تبادل اطلاعات و هم اندیشی فعالان این حوزه با حمایت ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می گردد.

همچنین، تسهیل فرآیند جذب سرمایه برای ایده های خلاق دانش بنیان و معرفی طرح ها و محصولات دانش بنیان و فناورانه برتر و تسهیل دستیابی هر چه بیشتر به فناوری های هوافضا در صنایع کشور از دیگر اهداف برگزاری این کنفرانس است.

محور های اصلی این رویداد شامل آیرودینامیک، پیشرانش، دینامیک پرواز و کنترل، سازه های هوافضایی، علوم و فناوری فضایی، هوانوردی و مدیریت پروژه های هوافضایی است.

هجدهمین کنفرانس انجمن هوافضای ایران با همکاری انجمن هوافضای ایران و به میزبانی دانشکده مهندسی هوافضای دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می گردد. ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان صنایع هوایی، سازمان هوافضا، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و سازمان فضایی ایران از برگزاری این رویداد حمایت می نمایند.

همزمان با این کنفرانس، نمایشگاه جانبی برای ارائه آخرین محصولات فناورانه و دانش بنیان صنعت هوایی هم به نمایش گذاشته می گردد. برگزاری کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی پیرامون فرصت ها و چالش های صنعت از دیگر برنامه های این رویداد است.

هجدهمین کنفرانس انجمن هوافضای ایران از 15 تا 17 بهمن ماه امسال برگزار می گردد تا بستر مناسبی برای گفتگو و ارائه دستاورد های علمی در کشور فراهم گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 182

به "نمایشگاه دستاورد های صنعت هوافضا بهمن ماه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه دستاورد های صنعت هوافضا بهمن ماه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید