نمایندگان ایران با پیروزی کار خود را شروع کردند

به گزارش مجله بای بلاگ، مسابقات جهانی ربوکاپ 2017 ژاپن در بخش دانشجویی از امروز با آغاز پیروز تیم های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در لیگ های ربات های انسان نما و فوتبالیست سایز کوچک به صورت رسمی آغاز شد.

نمایندگان ایران با پیروزی کار خود را شروع کردند

به گزارش خبرنگاران، در مسابقات جهانی ربوکاپ 2017 ژاپن، تیم پارسیان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در رشته ربات فوتبالیست سایز کوچک و در رقابت اول خود با تیمی از کشور ترکیه با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید، این در حالی است که تیم ربات انسان نمای MRLسای نوجوان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نخستین مسابقه خود برابر تیمی از اندونزی به تساوی رسید. سایر رقابت های جهانی ربوکاپ 2017 ژاپن، فردا در شهر ناگویای ژاپن ادامه خواهد داشت.

در بخش بزرگسالان رقابت های جهانی ربوکاپ 2017 ژاپن، تیم هایی از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، ایلخچی، یزد، اصفهان، واحد علوم و تحقیقات و سایر دانشگاه های کشورمان در مسابقات جهانی ربوکاپ شرکت کردند.

تمامی تیم های شرکت کننده برای حضور در قابت های جهانی ربوکاپ 2017 ژاپن روز دوشنبه، 2 مرداد ماه به شهر ناگویای ژاپن حاضر شدند و مرحله ست آپ و پذیرش مسابقات از روز سه شنبه آغاز شد.

به گزارش خبرنگاران، سال گذشته در مسابقات جهانی ربوکاپ 2016 آلمان، تیم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با غلبه بر تیم سی.ام.یو (کارنگی ملون) آمریکا در لیگ ربات های فوتبالیست سایز کوچک توانست مقام اول جهان را از آن خود کند؛ این تیم با کسب 6 مقام توانست به کشور بازگردد. در این مسابقات همچنین تیم دانشگاه آزاد اسلامی ایلخچی در لیگ ربات های انسان نما مقام سوم را کسب کرد، در بخش رقابت فنی نیز تیم امیرکبیر یک مقام را به دست آورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 241

به "نمایندگان ایران با پیروزی کار خود را شروع کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایندگان ایران با پیروزی کار خود را شروع کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید