هفت روش برای اینکه پای شما در کفش کوچکتر دیده گردد

به گزارش مجله بای بلاگ، مناسب ترین کفش ها مطابق با اغلب سلایق را می توانید از فروشگاه آنلاین کفش ملی تهیه کنید .

هفت روش برای اینکه پای شما در کفش کوچکتر دیده گردد

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری خبرنگاران، برخی ها اندام طبیعی و نرمالی دارند اما به نسبت اندامشان، پاهای عظیمی دارند.البته شاید این فقط تصور خود آنهاست که پاهایشان پهن تر و عظیم تر از حالت طبیعی است، چون برای دیگران خیلی مهم نیست که فرم پاهای کسی چه شکلی است! به هر حال اگر می خواهید خیالتان راحت گردد و پاهایتان کوچک تر از آن چیزی که هستند به نظر برسند، این متن را بخوانید.

1.کفش های تیره رنگ

کفش هایی که رنگ تیره دارند نسبت به رنگ های روشن و لایت، پاهایتان را کوچک تر نشان می دهند.رنگ های تیره قرمز، آبی، بنفش، سبز، قهوه ای، خاکستری و مشکی نسبت به طیف روشن این رنگ ها،برای این منظوربهتر هستند. رنگ مشکی مخصوصاً در لباس، شما را لاغرتر نشان می دهد.

2.صندل های ظریف نپوشید

کفش های بندی مثل صندل که تقریباً کل پا در آن معلوم است، هر پایی را عظیم تر نشان می دهند.چون این کفش ها تنگ هستند و به پا می چسبند. خانم هایی که پاهای استخوانی دارند نباید کفش های بندی، صندل، کفش های جلو باز ، پشت بندی یا پهلو باز بپوشند.

3.به جای کفش های نوک تیز، کفش هایی با نوک گرد بپوشید

کفش های نوک تیز حتی پاهایی که خیلی ظریف هستند را هم عظیم نشان می دهند، بنابراین اگر پاهای عظیمی دارید اصلاً از این کفش ها استفاده نکنید. کفش های باریک و نوک تیز نپوشید، از کفش های نوک گرد که کشیدگی و عظیمی پا را نشان نمی دهند بهره ببرید. کفش ملی پیشنهادهای خوبی در این باره برای شما خواهد داشت.

4.کفشتان را با لوازم ساده تزئین کنید

اگر می خواهید دیگران به پاهای عظیمتان توجه ننمایند، کفشتان را با لوازم مختلف تزئین کنید. سگک، پاپیون، منگوله، بند یا تور، دکمه و چیزهای دیگری مثل این ها به روی کفشتان اضافه کنید یا کفشی بخرید که این چیزها را داشته باشد.پیداکردن این کفشها در فروشگاه آنلاین کفش ملی کار سختی نخواهد بود.

5.کفش پاشنه دار بپوشید

فکر می کنید چرا زنان مشهور همواره کفش های پاشنه دار می پوشند؟ به خاطر این که هم قد بلندتر به نظر می رسند، هم کفش پاشنه دارپاها را کوچک تر نشان می دهد. برای این که پاهایتان کوچک تر به نظر برسد، حتماً نباید کفش هایی را انتخاب کنید که پاشنه های خیلی بلند و باریکی دارند، چون پاشنه های پهن، کوتاه یا پاشنه های یکسره که برای استفاده روزانه هم راحت ترند، برای این منظور بهتر هستند.نمونه های خوبی از این کفش ها را می توانید در فروشگاه آنلاین کفش ملی بیابید.

6.شلوارهای پاچه گشاد بپوشید

شلوارهایی که پاچه بسیار تنگ دارند اغلب تمام ابعاد کفش شما را در معرض دید قرار می دهند ، اما شلوارهایی با پاچه گشاد از جمله شلوارهای بوت کات، دم پا گشاد و راسته گشاد به دلیل آنکه بخشی از قالب کفش را پنهان می نمایند پای شما را کوچکتر نشان می دهند.

7.به تجربه خودتان اعتماد کنید

در نهایت اینکه گاهی یک کفش هیچ کدام از ویژگی های ذکر شده را ندارد مثلا نوک تیز است، کفی تخت یا رنگ روشنی دارد، اما در پا خوب می نشیند و فرم خوبی به پای شما می دهد، به مرور و تجربه متوجه چنین سبک هایی خواهید شد …

مناسب ترین کفش ها مطابق با اغلب سلایق را می توانید از فروشگاه آنلاین کفش ملی تهیه کنید .

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2091

به "هفت روش برای اینکه پای شما در کفش کوچکتر دیده گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفت روش برای اینکه پای شما در کفش کوچکتر دیده گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید