هند و نپال برای ارتقای نقاط گردشگری تاریخی توافق کردند

به گزارش مجله بای بلاگ، کشورهای هند و نپال در دیدار با یکدیگر توافق کردند تا در جهت ارتقای نقاط برجسته گردشگری تاریخی یکدیگر، بکوشند.

هند و نپال برای ارتقای نقاط گردشگری تاریخی توافق کردند

هند و نپال در دومین جلسه گروه کاری مشترک بین المللی گردشگری بین این دو کشور، برای همکاری در جهت ارتقای مکان های بودایی و رامایانا (حماسه باستانی هندوستان است که تقریبا بین سال های 400 پیش از میلاد تا 200 پس از میلاد نگاشته شده است) از لحاظ تاریخی، فرهنگی و گردشگری ماجراجویانه، توافق کردند.

این نخستین مکانیزم همکاری در نوع خود در منطقه است که هر دو کشور به این توافق رسیده اند که به ارتقای مقاصد گردشگری یکدیگر، یاری نمایند.

گروه کاری مشترک بعلاوه تصمیم گرفت تا یک انجمن گردشگری هندی نپالی را تاسیس کند که یک انجمن همکاری با رهبری صنعت گردشگری با حمایت دو دولت خواهد بود.

گروه هند به وسیله دبیر مشترک وزارت گردشگری، سومان بیلا (Suman Billa) رهبری شد، در حالی که مسئول هیئت نپالی دبیر مشترک وزارت فرهنگ، گردشگری و حمل و نقل هوایی شهری، قانشام اوپادیایا (Ghanshyam Upadhyaya) بود.

این گروه پس از بازدید نارندرا مودی، نخست وزیر هند به نپال در سال 2014 برای برای تقویت همکاری در زمینه گردشگری بین دو کشور، تشکیل شد.

دیدار بعدی این گروه در دهلی نو در تاریخ مناسب توافقی بین هند و نپال برگزار خواهد شد.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8649

به "هند و نپال برای ارتقای نقاط گردشگری تاریخی توافق کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هند و نپال برای ارتقای نقاط گردشگری تاریخی توافق کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید