وزرای خارجه آمریکا و اروپا حمله راکتی به اربیل را محکوم کردند

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، وزرای خارجه ایالات متحده، فرانسه، آلمان، ایتالیا و انگلیس روز سه شنبه بیانیه ای مشترک صادر کردند که در آن حمله راکتی به اربیل عراق را به طور شدیداللحنی محکوم کردند.

وزرای خارجه آمریکا و اروپا حمله راکتی به اربیل را محکوم کردند

با ما سفر کنید و با قیمت تور اروپا پاییز 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

در این بیانیه که از سوی آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا، ژان ایو لو دریان وزیر خارجه فرانسه، هایکو ماس وزیر خارجه آلمان، لوئیجی دی مایو وزیر خارجه ایتالیا و دومینیک راب وزیر خارجه انگلیس منتشر شد، آمده است: دولت های ما با همدیگر از تحقیقات دولت عراق در خصوص این حمله با هدف محاکمه عاملان آن حمایت خواهد نمود.

ائتلاف آمریکایی در عراق از کشته شدن یک پیمانکار غیرنظامی و زخمی شدن 5 پیمانکار دیگر و همچنین یک نظامی آمریکایی در این حمله راکتی اطلاع داد.

کانال تلگرامی صابرین نیوز هم به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد که در جریان عملیات راکتی علیه پایگاه آمریکایی در اربیل عراق، یک فروند هواپیمای سوپر کِی اِن سی 350 متعلق به سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) آسیب جدی دیده و یک فروند پهپاد ام کیو 1 سی نابود شده است.

این در حالی است که پیش از این، یک گروه عراقی تازه تأسیس با نام سرایا اولیا الدم مسئولیت حمله به اربیل را برعهده گرفت و اضافه نمود که اشغالگران آمریکایی در هیچ جای عراق امنیت نخواهند داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6015

به "وزرای خارجه آمریکا و اروپا حمله راکتی به اربیل را محکوم کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزرای خارجه آمریکا و اروپا حمله راکتی به اربیل را محکوم کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید