وزیر خارجه فرانسه: بازگشت به برجام کافی نیست

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران (پانا) - وزیر امور خارجه فرانسه مدعی شد که ایران در حال ایجاد ظرفیت تسلیحات هسته ای خود است و خواهان بازگشت تهران و واشنگتن به برجام شد.

وزیر خارجه فرانسه: بازگشت به برجام کافی نیست

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش ایسنا از ای بی سی نیوز، ژان ایو لودریان وزیر امور خارجه فرانسه در گفت وگو با یک نشریه داخلی با انتقاد از سیاست های رئیس جمهور کنونی آمریکا در قبال ایران گفت: دولت ترامپ رویکردی را انتخاب کرد که به آن کارزار حداکثری علیه ایران گفته می گردد. نتیجه اش این است که این استراتژی خطر و تهدید را افزایش داده است.

لودریان با تاکید بر اینکه این رویکرد باید متوقف گردد بدون ارایه مدرک و اساسی مدعی شد: از نظر من ایران به وضوح در حال ساخت ظرفیت تسلیحات هسته ای است.

وی که تا به امروز به هیچ یک از تعهدات خود در برجام عمل نکرده است تاکید نمود که تهران و واشنگتن می بایست به توافق هسته ای بازگردند.

لودریان در ادامه گزافه گویی های خود گفت: حتی اگر هر دو طرف به این توافق برگردند، کافی نخواهد بود. ضروری است که گفت وگوهای سختی درباره فعالیت های منطقه ای و موشکی بالستیک ایران داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5332

به "وزیر خارجه فرانسه: بازگشت به برجام کافی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر خارجه فرانسه: بازگشت به برجام کافی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید