پاکستان یارانه های جدیدی در ایام قرنطینه خانگی در نظر گرفت

به گزارش مجله بای بلاگ، نخست وزیر پاکستان از اعطای یارانه ویژه به فعالان حوزه اقتصاد و حذف بعضی مالیات ها از بخش صنعت اطلاع داد.

پاکستان یارانه های جدیدی در ایام قرنطینه خانگی در نظر گرفت

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از داون نیوز، عمران خان نخست وزیر پاکستان ضمن مصاحبه با خبرنگاران این کشور بیان کرد: پس از بخش کشاورزی صنعت بیشترین تاثیر را در اقتصاد پاکستان دارد.

وی توضیح داد: ما از شرایط آینده خود بی خبر هستیم و بیماری کرونا نه تنها پاکستان بلکه اقتصاد را در بسیاری از کشورهای دنیا به چالش کشیده است.

عمران خان گفت: مالیات های اضافی را در بسیاری از صنایع حذف نموده ایم و در حال حاضر مالیات های خاص فقط در مورد سیمان و فلزات وجود دارد.

نخست وزیر پاکستان اضافه نمود: ما برای رونق دادن به ساخت و ساز آن را نیز در زمره امور صنعتی به حساب خواهیم آورد و مالیات های ساخت و ساز را نیز به حداقل می رسانیم.

رهبر حزب تحریک انصاف گفت: پیش از طرح هایی برای حمایت از اقشار ضعیف در مقابله با کرونا در نظر گرفته شده بود ولی به زودی مبالغی از سوی دولت به عنوان یارانه به افراد کم درآمد تعلق گرفته و به حساب سرپرست خانوار واریز خواهد شد.

وی اضافه نمود: علاوه بر پاکستان کشورهایی مانند هند و دیگر نقاط دنیا با خطر عظیم کرونا روبرو هستند و تامین مایحتاج خانواده ها از مهم ترین دغدغه های تمام دولت ها است.

وی با اشاره به قرنطینه سراسری در تمام شهرها گفت: ما تفاوتی میان مناطق ثروتمند و یا کم درآمد قائل نیستیم زیرا ویروس کرونا بین انسان ها تفاوتی قائل نمی گردد، اگر بخواهیم از این بیماری نجات پیدا کنیم وظیفه داریم در خانه بمانیم و با قطع زنجیره آن را شکست دهیم.

عمران خان از اختصاص هزار و 200 میلیارد روپیه (حدود 8 میلیارد دلار) به مبارزه با کرونا خبر داده و گفت: با حمایت مردم پاکستان تمام کوشش خود را برای نابودی این بیماری انجام خواهیم داد ولی مردم باید باجدی دریافت موضوع کرونا سعی نمایند با خود قرنطینگی آن را شکست دهند.

.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1523

به "پاکستان یارانه های جدیدی در ایام قرنطینه خانگی در نظر گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکستان یارانه های جدیدی در ایام قرنطینه خانگی در نظر گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید