پلوسی: حساب بانکی ترامپ در چین یک مسئله امنیت ملی است

به گزارش مجله بای بلاگ، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در یک مصاحبه تلویزیونی از حساب بانکی رئیس جمهور این کشور در چین به عنوان یک مسئله امنیت ملی نام برد.

پلوسی: حساب بانکی ترامپ در چین یک مسئله امنیت ملی است

به گزارش گروه یبن الملل خبرنگاران، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه در مصاحبه با شبکه خبری MSNBC خاطرنشان کرد حساب بانکی دونالد ترامپ در چین یک مسئله جدی در حوزه امنیت ملی آمریکاست.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

نانسی پلوسی در پاسخ به سؤالی درباره افشاگری اخیر نیویورک تایمز مبنی بر اینکه ترامپ یک حساب بانکی افشا نشده در چین دارد، به MSNBC گفت: ما امروز بار دیگر بحث مداخله دولت چین در بانک های این کشور را یادآور شدیم. آنها می توانند جریان پول را در بانک ها رصد نمایند و حتی به نوعی بر فردی که به آن حساب پول واریز می نماید یا از آن پول برداشت می نماید، تسلط یابند. به همین دلیل این یک مسئله امنیت ملی است.

وی با اعلام اینکه اطمینان دارد که در روزهای باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اطلاعات بیشتری درباره حساب بانکی ترامپ در چین افشا خواهد شد، تأکید کرد: اگر ترامپ اظهارنامه مالیاتی خود را ارائه نموده بود، مردم زودتر از این مسئله مطلع می شدند. شرم بر رئیس جمهور [ترامپ] که در چین حساب بانکی دارد.

روز گذشته روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی فاش کرد که سوابق مالیاتی دونالد ترامپ نشان می دهد که چین یکی از 3 کشور خارجی است که ترامپ همچنان حساب بانکی خود را در آن حفظ نموده است .

بر اساس این گزارش، حساب بانکی مذکور توسط شرکت مدیریت هتل های بین المللی ترامپ اداره و کنترل می گردد و طی سال های 2013 تا 2015 میلادی، 188561 دلار مالیات در چین پرداخته است .

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

گزارش نیویورک تایمز در حالی منتشر شده است که چین یکی از موضوعات اصلی در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری 2020 است.

ترامپ بارها ادعا نموده است که چین خواهان پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری است چون بایدن مواضع بسیار ملایمی در قبال پکن دارد .

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4734

به "پلوسی: حساب بانکی ترامپ در چین یک مسئله امنیت ملی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلوسی: حساب بانکی ترامپ در چین یک مسئله امنیت ملی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید