پژمان پشتام به مدال برنز دنیا رسید

به گزارش مجله بای بلاگ، در ادامه رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی دنیا 2021 که در اسلو مرکز نروژ در حال برگزاری است، پژمان پشتام آخرین نماینده ایران در 4 وزن نخست، در ملاقات رده بندی وزن 82 کیلوگرم برابر لازلو زابو از مجارستان به روی تشک رفت و در سرانجام با نتیجه 4 بر صفر به فزونی رسید و به مدال برنز دنیا رسید.

پژمان پشتام به مدال برنز دنیا رسید

پشتام پیش از این در دور مقدماتی که روز گذشته (پنجشنبه) برگزار گردید در دور نخست مقابل سینگ هارپرت از هند 4 بر 3 به فزونی رسید. وی سپس 7 بر 2 طارق عبدالسلام از بلغارستان را برد و در سومین مبارزه هم مقابل رادزیک کولیو از بلاروس 3 بر یک به فزونی رسید و راهی نیمه نهایی شد، اما در این مرحله مقابل برهان آکبوداک از ترکیه با نتیجه 5 بر 2 بازنده شد و از رسیدن به فینال بازماند.

پیش از این محمدعلی گرایی در وزن 77 کیلوگرم صاحب مدال برنز شد، اما محمدرضا مختاری در وزن 72 کیلوگرم از رسیدن به مدال برنز بازماند و به اسم پنجمی دنیا بسنده کرد.

سجاد عباسپور در وزن 55 کیلوگرم هم دیگر نماینده ایران در 4 وزن نخست این رقابت ها بود که در روز نخست مسابقات در همان دور نخست مقابل حریف آمریکایی بازنده شد و حذف شد.

به این ترتیب تیم ملی کشتی فرنگی ایران در سرانجام 4 وزن نخست رقابت های قهرمانی دنیا به وسیله محمدعلی گرایی در 77 و پژمان پشتام در وزن 82 کیلوگرم صاحب 2 مدال برنز شد.

ایران در 3 وزن دوم این رقابت ها که امروز (آدینه) برگزار گردید هم دو فینالیست داشت. محمد هادی ساروی در 97 و علی اکبر یوسفی در سنگین وزن راهی فینال شدند، اما مهرداد مردانی در وزن 60 کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفت. رقابت های فینال و رده بندی 3 وزن دوم فردا شب برگزار می گردد.

بعلاوه رقابت های اوزان 63، 67 و 87 کیلوگرم این رقابت ها به اسم سه وزن سرانجامی از ظهر فردا شروع می گردد و میثم دلخانی در 63، محمدرضا گرایی در 67 و رامین طاهری در وزن 87 کیلوگرم به اسم 3 نماینده ایران به مصاف رقبایشان می فرایند.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

منبع: فرارو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8506

به "پژمان پشتام به مدال برنز دنیا رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پژمان پشتام به مدال برنز دنیا رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید