پیشتازی حزب کارگر نسبت به حزب محافظه کار به رهبری دیوید کامرون

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران: نتایج تازه ترین نظرسنجی اجرا شده نشان می دهد که حزب کارگر انگلیس به رهبری اد میلیبند به پیشتازی ناچیزی نسبت به حزب محافظه کار به رهبری دیوید کامرون دست یافته است.

پیشتازی حزب کارگر نسبت به حزب محافظه کار به رهبری دیوید کامرون

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از گاردین، نظرسنجی مشترک آبزرور و اوپینیوم حاکی است که اد میلیبند می تواند در انتخابات آینده انگلیس به اکثریت مطلقی دست یابد. در این نظرسنجی 35 درصد مردم انگلیس از حزب کارگر حمایت نموده اند که نسبت به هفته گذشته با رشد 2 درصدی روبه رو شده است.

میزان حمایت مردم انگلیس از محافظه کاران نیز به کمتر از 34 درصد رسیده است. حزب استقلال انگلیس نیز در این نظرسنجی 14 درصد حمایت عمومی را کسب نموده و این رقم برای لیبرال دموکرات ها و سبزها نیز به 6 درصد رسیده است.

این نظرسنجی همچنین نشان می دهد که 40 درصد شرکت نمایندگان در نظرسنجی از رهبری دیوید کامرون در حزب محافظه کار حمایت می نمایند ولی 42 درصد با این مسئله مخالف هستند. 24 درصد مردم انگلیس نیز از رهبری میلیبند بر حزب کارگر حمایت نموده و 49 درصد نیز از عملکرد وی ابراز نارضایتی نموده اند.

با توجه به افشای رسوایی های اقتصادی مربوط به جک استراو و ملکلم ریفکیند، نتایج این نظرسنجی حاکی است که 63 درصد مردم انگلیس معتقدند که درآمد نمایندگان مجلس انگلیس به اندازه کافی بالاست و نباید افزایش یابد. حدود 45 درصد مردم نیز اعلام کردند که درآمد نمایندگان مجلس باید به اندازه ای کافی باشد که دیگر به فکر شغل دوم نباشند.

ع1

منبع: تسنیم
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 587

به "پیشتازی حزب کارگر نسبت به حزب محافظه کار به رهبری دیوید کامرون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشتازی حزب کارگر نسبت به حزب محافظه کار به رهبری دیوید کامرون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید