پیگیری درخواست گران کردن نان ، جمع آوری ماسک های غیر استاندارد موجود در بازار

به گزارش مجله بای بلاگ، رئیس اتاق اصناف تهران گفت: قیمت نان افزایش نیافته است، اما درخواست اتحادیه نانوایان تهران در خصوص افزایش قیمت نان در حال پیگیری و آنالیز است.

پیگیری درخواست گران کردن نان ، جمع آوری ماسک های غیر استاندارد موجود در بازار

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از اتاق اصناف تهران، قاسم نوده فراهانی با اشاره به ساماندهی بازار ماسک گفت: از ابتدای آینده بازرسان اصناف و صمت با حضور در سطح شهر، خواربار فروشی ها، واحدهای عرضه نماینده تجهیزات پزشکی و سوپرمارکت ها، ماسک های غیراستاندارد که مورد تایید سازمان غذا و دارو و ستاد مقابله با کرونا نباشند، جمع آوری خواهند شد.

وی اضافه نمود: طبق اعلام سازمان غذا و دارو، منظور از ماسک استاندارد، ماسک های فراوری شده با ماشین و دارای پارچه ملت بلون (پارچه مخصوص به عنوان فیلتر که بین لایه درونی و بیرونی ماسک واقع شده) هستند که در غیر این صورت ماسک از واحد صنفی جمع آوری می گردد.

رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به خودکفایی فراوری ماسک اضافه نمود: با فراورینمایندگان و عرضه نمایندگان ماسک های غیر استاندارد برخورد خواهد شد.

نوده فراهانی با اشاره به ثبت مشخصات فراورینمایندگان استاندارد در سامانه جامع تجارت، گفت: عرضه نمایندگان، باید ماسک را از سامانه جامع تجارت و از فراورینمایندگان مورد تایید خریداری و حتما فاکتور رسمی خرید دریافت نمایند.

وی اضافه نمود: از ابتدای هفته آینده بازرسان اصناف و صمت به سطح شهر و واحدهای عرضه نماینده ماسک مراجعه خواهند کرد و در صورت مشاهده ماسک بدون استاندارد، آن کالا را جمع آوری و واحد متخلف را به تعزیرات معرفی خواهند کرد.

* نان گران نشده است

رئیس اتاق اصناف تهران در ادامه در مورد افزایش قیمت نان گفت: قیمت نان تغییری نیافته است و مردم در صورت گران فروشی تخلف را به سامانه 124 اطلاع دهند تا توسط تعزیرات با نانوایی متخلف برخورد گردد.

نوده فراهانی اضافه نمود: اتحادیه نانوایان تهران برای افزایش قیمت نان درخواستی داده و این درخواست فقط در حال پیگیری و آنالیز است.

نوده فراهانی اضافه نمود: درخواست اتحادیه نانوایان تهران در کمیته کارشناسی آنالیز می گردد و در صورتی که درصدی برای افزایش قیمت در نظر گرفته گردد، در آن موقع قیمت نان ابلاغ می گردد.

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: بازرسان اتاق اصناف و سازمان صمت تهران به تخلفات نانوایی هایی که اقدام به گرانفروشی می نمایند رسیدگی و در صورت اثبات گرانفروشی مسئول آن واحد صنفی را برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5599

به "پیگیری درخواست گران کردن نان ، جمع آوری ماسک های غیر استاندارد موجود در بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری درخواست گران کردن نان ، جمع آوری ماسک های غیر استاندارد موجود در بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید