چه کسی زیرآب منصوریان در تبریز را زد؟

به گزارش مجله بای بلاگ، با توقف تراکتور مقابل فولاد در تبریز حکم اخراج علیرضا منصوریان سرمربی پرشور ها امضا شد تا او نخستین مربی اخراجی لیگ بیستم باشد. منصوریان در حالی هفته ششم لیگ را ندید که از همان زمان انتخابش به سمت سرمربیگری تراکتور نقدها و تردید های زیادی در موردش وجود داشت و بعضی از بازیکنان و طرفداران تراکتور علیه اش موضع گرفته بودند.

چه کسی زیرآب منصوریان در تبریز را زد؟

کارنامه ضعیف او در تیم استقلال و ذوب آهن از یک سو و حضور تراکتور در لیگ قهرمانان و احتیاج به یک مربی کاربلد از سوی دیگر باعث شد استقبالی از انتخاب علی منصور نشود و این را می شد از عدم حضور بازیکنان شاخص و مطرح تراکتور در تمرینات پیش از فصل متوجه شد.

غیبت اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاج صفی کاپیتان های تیم ملی و تراکتور در تمرینات و اصرار آن ها به جدایی نشان می داد که علاقه ای به حضور منصوریان روی نیمکت ندارند و انتظار دارند مربی بزرگی روی نیمکت تراکتور بنشیند. هرچند این موضوع توسط مالک باشگاه و سرمربی تکذیب شد، اما غیبت های اخیر مسعود شجاعی و نیمکت نشینی دژاگه پارادوکس عجیبی ایجاد نموده بود. شجاعی در هفته ای که تراکتور با مس رفسنجان بازی داشت به رفسنجان نرفت و اعلام شد او مشکوک به کروناست و در قرنطینه است. یک روز پیش از بازی با فولاد هم منصوریان در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت او مصدومیت جزیی دارد و نمی خواهیم ریسک کنیم و از او استفاده نموده و باعث جدی شدن مصدومیتش شویم.

اما حالا که منصوریان اخراج شده به نظر می رسد تمام شایعاتی که درباره اختلاف جدی کاپیتان های تیم با منصوریان و عدم پذیرش او از سوی این 3 ملی پوش وجود داشت، واقعیت داشته و شاید عامل اصلی اخراج علی منصور همین بوده باشد.

منبع:روزنامه خراسان

منبع: فرارو
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5308

به "چه کسی زیرآب منصوریان در تبریز را زد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه کسی زیرآب منصوریان در تبریز را زد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید