کرونا بهار زندگی 3 نفر دیگر را خزان کرد

به گزارش مجله بای بلاگ، در شبانه روز گذشته با ثبت 3 مورد فوت جدید ناشی از بیماری کرونا، تعداد قربانیان این بیماری در استان به 806 نفر رسید.

کرونا بهار زندگی 3 نفر دیگر را خزان کرد

به گزارش از، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه در شبانه روز گذشته از 343 آزمایش صورت گرفته در استان 121 آزمایش مثبت قطعی اعلام شده است، گفت: از 121 مبتلای جدید به کرونا، 25 نفر در بیمارستان ها بستری اند و 96 نفر نیز نمونه گیری سرپایی شدند.

او با بیان اینکه از این تعداد 61 مورد در بیرجند شناسایی شد، اضافه کرد: همچنین در قاین 15 مورد، 3 مورد در بشرویه، فردوس و زیرکوه هرکدام 8 مورد، شهرستان های طبس و سرایان هرکدام 7 مورد و در شهرستان های سربیشه، درمیان و نهبندان هم هرکدام 4 مورد جدید کرونا شناسایی شدند.

مهدی زاده توضیح داد: هم اکنون 308 بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان ها بستری هستند که از این تعداد 199 نفر دارای تست مثبت کرونا هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اضافه کرد: 24 بیمار مبتلا به کرونا در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند که حال عمومی 6 نفر وخیم است.

او ادامه داد: در شبانه روز گذشته 84 بیمار با علام تنفسی در بیمارستان های استان پذیرش شدند که در همین مدت 80 بیمار شامل 32 بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب از بیمارستان ها مرخص شدند.

مهدی زاده بیان نمود: در شبانه روز گذشته با ثبت 3 مورد فوت جدید ناشی از بیماری کرونا، تعداد قربانیان این بیماری در استان، به 806 نفر رسید.

در مجموع 51هزار و 206 مورد آزمایش مولکولی در استان صورت گرفته است که از این تعداد جواب تست 18هزار و 786 مورد مثبت اعلام شد.

ر ف

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7085

به "کرونا بهار زندگی 3 نفر دیگر را خزان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا بهار زندگی 3 نفر دیگر را خزان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید