کرونا در خوزستان همچنان می تازد ، 165 نفر به جمع مبتلایان پیوستند

به گزارش مجله بای بلاگ، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: 165 نفر دیگر در استان خوزستان به ویروس کرونا مبتلا شدند.

کرونا در خوزستان همچنان می تازد ، 165 نفر به جمع مبتلایان پیوستند

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، علی احسان پور در خصوص آخرین شرایط ابتلا به ویروس کرونا در استان خوزستان اظهار کرد: با وجود هشدارها و توصیه های بهداشتی، همچنان شاهد ابتلای شهروندان به این ویروس منحوس هستیم، به طوری که در 24 ساعت گذشته، 165 نفر در دام کرونا گرفتار شدند.

وی در تشریح آمار مبتلایان به تفکیک شهرستان های خوزستان بیان کرد: اهواز با ثبت 74 مورد همچنان در صدر است و پس آن دزفول و اندیمشک 10 مورد، هندیجان 9 مورد، رامهرمز 8 مورد، کارون، هویزه و ایذه 7 مورد، ماهشهر 6 مورد، شوشتر و بهبهان 5 مورد، باوی و حمیدیه 3 مورد، مسجدسلیمان، خرمشهر و آبادان 2 مورد، لالی، شوش، باغملک، رامشیر و دشت آزادگان هر کدام یک مورد ابتلا به ویروس کرونا را در مدت مذکور گزارش کرده اند.

احسان پور ابتلای یک نفر در شهرستان لالی که تا به امروز مواردی از ابتلا ثبت نکرده بود و جزو شهرهای عاری از کرونا در ایران محسوب می شد را خبری ناخوشایند توصیف کرد وگفت: با احتساب ابتلای این 165 نفر، تعداد کل مبتلایان در استان خوزستان به 3 هزار و 206 نفر رسید.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، در 24 ساعت گذشته، 3 نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند تا تعداد قربانیان این ویروس در استان به 226 نفر افزایش پیدا کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2041

به "کرونا در خوزستان همچنان می تازد ، 165 نفر به جمع مبتلایان پیوستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در خوزستان همچنان می تازد ، 165 نفر به جمع مبتلایان پیوستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید