یاری 10 میلیاردی به آسایشگاه سالمندان و معلولان رشت

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران/گیلان استاندار گیلان در بازدید از آسایشگاه سالمندان و معلولان رشت، گفت: از اعتبارات سفر رئیس جمهوری به گیلان 10 میلیارد تومان برای یاری به این مرکز در نظر گرفته شده که مجددا حمایت های لازم صورت می گیرد.

یاری 10 میلیاردی به آسایشگاه سالمندان و معلولان رشت

اسدالله عباسی همزمان با سالروز میلاد امام علی(ع) و روز پدر، از آسایشگاه سالمندان و معلولان رشت بازدید کرد و با اهدای شاخه های گل، این روز را به مددجویان این آسایشگاه تبریک گفت.

وی پس از این بازدید در جمع خبرنگاران، هدف از حضور خود را علاوه بر تبریک این روز فرخنده، سرکشی از سالمندان و معلولان این آسایشگاه عنوان و با اشاره به اهتمام برای ارتقای خدمات این مرکز اعلام کرد: از اعتبارات سفر رئیس جمهوری به گیلان 10 میلیارد تومان برای یاری به این مرکز در نظر گرفته شده که مجددا حمایت های لازم صورت می گیرد.

استاندار گیلان با قدردانی از مشارکت خیران و مردم نیکوکار، خواهان استمرار یاری های نیک اندیشان به آسایشگاه سالمندان و معلولان رشت و نیز دیگر مراکز این چنینی شد.

عباسی، به ظرفیت ها و توانمندی های مددجویان این مرکز اشاره و اعلام نمود: معلولیت، محرومیت نیست و باید با انجام برنامه ریزی های لازم، به استعدادها توجه لازم گردد.

وی این اطمینان را داد که برای حمایت از این مرکز، از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.

استاندار گیلان در سرانجام این بازدید، با نگارش در دفتر یابود آسایشگاه سالمندان و معلولان رشت، از مسئولان و دست اندکاران خدمت به مددجویان این مرکز قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1401 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8731

به "یاری 10 میلیاردی به آسایشگاه سالمندان و معلولان رشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری 10 میلیاردی به آسایشگاه سالمندان و معلولان رشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید