گفتگوی پامپئو و وزیر خارجه سوئیس

به گزارش مجله بای بلاگ، وزیر امور خارجه آمریکا گفت در مصاحبه با همتای سوئیسی خود از کوشش های دولت سوئیس در راستای حفاظت از منافع آمریکا در ایران تشکر نموده است.

گفتگوی پامپئو و وزیر خارجه سوئیس

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه در پیامی توئیتری اظهار داشت که در تبادل نظر با همتای سوئیسی خود ایگناتسیو کاسیس، از کوشش های سوئیس در رابطه با بازگرداندن شهروندان آمریکایی که در ایران زندانی بوده اند و همچنین خدمات این کشور به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران تشکر نموده است.

پامپئو در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر درباره تبادل نظری تلفنی اش با وزیر خارجه سوئیس نوشت: امروز تماس تلفنی فوق العاده ای با ایگناتسیو کاسیس وزیر امور خارجه سوئیس داشتم تا از دولت سوئیس بابت یاری کردن به بازگرداندن شهروندان آمریکایی از ایران و خدمات این کشور به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران تشکر کنم. ما درباره تقویت روابط مالی دوجانبه و همکاری برای توسعه واکسن کووید-19 و درمان این بیماری تبادل نظر کردیم.

لازم به ذکر است بنابر اعلام رسمی سفارت سوئیس در تهران، ایگناتسیو کاسیس وزیر امور خارجه این کشور هفته آینده (از 15 تا 17 شهریورماه) در چارچوب بزرگداشت یکصدمین سال حضور دیپلماتیک سوئیس در ایران در تهران حضور خواهد یافت.

.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3956

به "گفتگوی پامپئو و وزیر خارجه سوئیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفتگوی پامپئو و وزیر خارجه سوئیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید