1400 میلیارد تومان پروژه در استان فارس افتتاح شد

به گزارش مجله بای بلاگ، 1400 میلیارد تومان پروژه به وسیله ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور و وزیر نیرو در استان فارس افتتاح شد.

1400 میلیارد تومان پروژه در استان فارس افتتاح شد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، رضا اردکانیان ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح 1400 میلیارد تومان پروژه که به وسیله ویدئو کنفرانس برگزار گردید، گفت: سال گذشته مشکل شهر شیراز در موضوع تامین آب سالم به حدی بود که اگر مردم همکاری نمی کردند کار به جیره بندی می کشید. وی ادامه داد: با افتتاح خط دوم آب رسانی از سد درودزن به شیراز این مشکل برای همواره رفع خواهد شد.

وزیر نیرو توضیح داد: عملیات اجرایی این طرح در سال 90 شروع شد که شامل خط لوله- ایستگاه پمپاژ-احداث مخازن سه گانه- حفرتونل به طول 5 کیلومتر است، علیرغم مسائل موجود با جدیت دنبال شد و اکنون فاز اول این طرح به ظرفیت 750 لیتر بر ثانیه آماده شده است.

اردکانیان ادامه داد: تا به امروز برای این ابر پروژه 10 هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب شماره دو شیراز که بالغ بر 100 هزار مترمکعب آب در طول شبانه روز به ظرفیت این تصفیه خانه اضافه و در حدود 180 هزار خانوار شهر شیراز از این طرح بهره مند خواهند شد.

وزیر نیرو توضیح داد: چندین نیروگاه تجدید پذیر نیز امروز در شهرستان های مختلف استان فارس با سرماهی گذاری کامل بخش خصوصی آماده افتتاح است.

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3006

به "1400 میلیارد تومان پروژه در استان فارس افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1400 میلیارد تومان پروژه در استان فارس افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید