4 مهاجم در فهرست یحیی برای پرسپولیس

به گزارش مجله بای بلاگ، پرسپولیس هنوز، دنبال یک مهاجم می گردد و همچنان، نتوانسته راهی برای خرید مهاجمان مورد نظرش پیدا کند. از ابتدای جابجایی، گزینه های زیادی به این باشگاه لینک شده، اما هیچکدام، به مرحله توافق نهایی نرسیده اند. در لیست پرسپولیس گزینه های زیادی هستند، اما هر کدام از این گزینه ها، موانع جداگانه ای برای پیوستن به این تیم دارند. موانعی که درباره حداقل یکی از آن ها باید رفع گردد.

4 مهاجم در فهرست یحیی برای پرسپولیس

رضایتنامه 70 هزار یورویی

شهریار مغانلو مثل ابتدای فصل، همچنان در صدر گزینه های پرسپولیس واقع شده است. این بار خود او هم پس از ناکامی مطلق در فوتبال پرتغال، می خواهد به ایران برگردد. برای حضور او در ایران، دو مشکل عظیم هست. باشگاه سانتا کلارا، 70 هزار یورو برای مغانلو مبلغ رضایتنامه مشخص نموده است. مبلغی که پرسپولیس مثل ماجرای ترابی، تمایلی به پرداخت آن ندارد. مشکل دوم، اینجاست که مغانلو نمی خواهد قرارداد بلند مدتی با پرسپولیس ببندد. او رویای بازگشت به فوتبال اروپا در خاتمه فصل را دارد. پرسپولیس هم با این شرایط، نمی تواند هم بیشتر از دو میلیارد برای رضایتنامه مغانلو پرداخت کند و هم 6 ماه دیگر، اجازه جدایی رایگان او را بدهد.

رابطه خاکستری

پرسپولیس و شهرخودرو در سال های اخیر، روابط پر فراز و نشیبی داشته اند. روابطی که از زمان پیوستن گل محمدی از شهرخودرو به پرسپولیس، به بیشتر به سمت تیرگی رفته است. پرسپولیسی ها در توافقی پر سر و صدا، اجازه جدایی یحیی و حضور او در پرسپولیس را گرفتند و هنوز، مبلغ این انتقال را هم به شهرخودرو پرداخت ننموده اند. طبیعی است که با این شرایط، قاسمی نژاد فاصله زیادی با پرسپولیس دارد. مسئولان شهرخودرو پس از انتقال یحیی، دیگر وعده از پرسپولیس قبول نمی نمایند و برای فروش مهاجم شان پول نقد می خواهند. مبلغی که پرسپولیس بعد ماجرای بودیمیر و در شرایط فعلی، توان پرداخت آن را ندارد.

محبوب رسول

حامد پاکدل مهاجم اوج گرفته آلومینیوم در این فصل، یکی دیگر از مهاجمان مورد نظر پرسپولیس محسوب می گردد. کارنامه پاکدل در سال های گذشته، چندان درخشان نبوده، اما او در این فصل توانسته عملکرد خوبی داشته باشد. پاکدل بازیکن محبوب رسول خطیبی است و با رفتن خطیبی به تراکتور، این باشگاه شانس زیادی برای جذب پاکدل خواهد داشت. مدیران دو باشگاه هم رابطه خوبی دارند و مدیرعامل آلومینیوم، قبلا همین سمت را در تبریز و باشگاه تراکتور داشته است. با شرایط، پرسپولیسی ها فقط در شرایطی می توانند به جذب پاکدل امیدوار باشند که تراکتور، تصمیم به خرید او نگیرد.

باشگاه های زنوزی

یکی دیگر از مهاجمان درخشان این فصل لیگ، پیمان بابایی است. بازیکنی که بعد حضور کوتاه در آذربایجان، به ایران برگشته و توانسته خوب برای ماشین سازی گل بزند. بابایی به پرسپولیس هم لینک شده، ولی بعید است زنوزی بازیکنی از تیم خودش را، به پرسپولیس بدهد. بابایی احتمالا نیم فصل دوم به تراکتور خواهد رفت و از یک تیم زنوزی، به تیم دیگر او منتقل خواهد شد. موضوعی که حضور او در پرسپولیس را تقریبا منتفی می نماید.

فوتبال 360

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: فرارو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6294

به "4 مهاجم در فهرست یحیی برای پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 مهاجم در فهرست یحیی برای پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید