7 ترفند خانگی برای از بین بردن جوش های سرسیاه

به گزارش مجله بای بلاگ، جوش های سرسیاه بسیار کوچک و تیره هستند که به دلایل گوناگون مانند مراقبت نکردن از پوست، بی نظمی هورمونی، قرار دریافت در معرض سموم و آلاینده ها یا دود و غیره اتفاق افتاده و زیبایی افراد را تحت تاثیر قرار می دهد. با استفاده از روش های خانگی به صورت روزانه می توانید برای همواره با آن ها خداحافظی نموده و پوستی سالم و شاداب داشته باشید.

7 ترفند خانگی برای از بین بردن جوش های سرسیاه

جوش سرسیاه به هیچ عنوان بر اثر آلودگی به وجود نخواهد آمد؛ بنابراین لایه برداری بیش از حد پوست روش مناسبی برای رهایی از شر این نوع جوش نیست و محتمل است شرایط آن را بدتر کند؛ چرا که انجام آن باعث خشکی و ترشح بیش از حد چربی پوست می گردد.

1- با استفاده از جوش شیرین و آب می توانید برای همواره با جوش های سرسیاه خداحافظی کنید و برای انجام این کار یک قاشق مرباخوری جوش شیرین را در 100 سی سی آب حل نموده سپس با استفاده از پنبه، آن را به مناطقی که دارای جوش سرسیاه هستد، بمالید و در خاتمه بعد از 10 دقیقه آن را آب کشی کنید.

2- استفاده از شکر قهوه ای یکی دیگر از راه چاره های برطرف جوش های سر سیاه است که ضروری است تا یک قاشق مرباخوری شکر قهوه ای، عسل و نیمی از لیمو تازه را با هم ترکیب کنید و روی جوش های سر سیاه قرار داده و 5 دقیقه قبل از آب کشی، این ترکیب را روی پوست ماساژ دهید و بعد از گذشت 20 دقیقه به آب کشی آن اقدام کنید.

3- به عقیده کارشناسان روغن چای اثری مستقیم بر درمان جوش های سر سیاه دارد که در این صورت ضروری است روزانه آن را روی پوست خود قرار داده و از شر جوش های سر سیاه خلاص شوید.

4- یک قاشق چای خوری زردچوبه را در کمی روغن نارگیل یا آب حل نموده و به مدت 10 الی 15 دقیقه آن را روی پوست خود قرار دهید.

5- مخلوط روغن نارگیل و شکر نوعی اسکراب (لایه بردار) پوست است که به عقیده متخصصان پوست، مو و زیبایی اگر به صورت روزانه و به مدت زمان 20 الی 30 دقیقه از آن بهره ببرید، خواهید دید جوش های سر سیاهتان به مرور برطرف خواهند شد.

6- یک قاشق غذاخوری عسل را با یک قاشق چای خوری شیر ترکیب کنید و به مدت 15 دقیقه بر روی پوست بگذارید و در خاتمه حتما پوست خود را بشویید و شاهد باز شدن منافذ آن باشید.

7- با استفاده ازپنبه سفیده تخم مرغ را روی پوست خود پخش کنید و سپس با دستمال کاغذی روی آن را پوشانده و در خاتمه بعد از 20 دقیقه به آب کشی آن اقدام کنید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همگردی
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4099

به "7 ترفند خانگی برای از بین بردن جوش های سرسیاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 ترفند خانگی برای از بین بردن جوش های سرسیاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید