احتمال معرفی اعضای هیات مدیره جدید کشت و صنعت مغان تا پایان هفته ، هنوز خبری از ارائه سهام شرکت در بورس نیست

به گزارش مجله بای بلاگ، نماینده مردم اردبیل گفت: اعضای هیات مدیره و مدیران عامل شرکت کشت و صنعت مغان از سوی جهاد کشاورزی معرفی شده اند و احتمالا تا انتها هفته مدیریت شرکت را به عهده خواهند گرفت.

احتمال معرفی اعضای هیات مدیره جدید کشت و صنعت مغان تا پایان هفته ، هنوز خبری از ارائه سهام شرکت در بورس نیست

سیدکاظم موسوی، نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران با بیان اینکه شرکت کشت و صنعت مغان یکی از منابع استراتژیک کشورمان است، اظهار کرد: این شرکت پیش از این با قیمت بسیار کمی فروخته شده بود که با درایت قوه قضاییه و سازمان بازرسی کل کشور به مردم بازگشت.

موسوی بیان کرد: پس از ابطال واگذاری کشت و صنعت مغان به یک نفر، قرار بر این شد که از طریق وزارت جهاد کشاورزی، مدیران عامل و اعضای هیات مدیره این شرکت معین شوند. این افراد معرفی شده اند و صلاحیت برخی از آنان از سوی وزارت جهاد کشاورزی نیز تأیید شده است.

وی شرح داد: احتمالا تا سرانجام این هفته اعضای جدید هیات مدیره و مدیران عامل شرکت کشت و صنعت مغان معرفی خواهند شد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه حفظ این شرکت اکنون از اهمیت زیادی برخوردار است، افزود: عرضه سهام کشت و صنعت مغان در بورس نیاز به چکش کاری هایی دارد که هنوز انجام نشده است. فعلا به دنبال فروش شرکت نیستیم و می خواهیم شرایط آن به سروسامان برسد.

بیشتر بخوانید:

  • تأیید ابطال واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان
  • کارگران کشت و صنعت مغان به بلاتکلیفی این شرکت اعتراض کردند
  • پیشنهاد عرضه سهام کشت و صنعت مغان در بورس / مردم، شریک در تولیدات بومی
  • مالک کشت و صنعت مغان در حال تخلیه انبار های شرکت است

امین عبدایمانی، فعال دانشجویی اردبیل هم در به خبرنگار ما گفت که در حال حاضر گروه مدیریتی مستقر در کشت و صنعت مغان از افراد منصوب یونس ژائله، سهامدار پیشین این شرکت و برخی مسئولان وزارت جهاد کشاورزی تشکیل شده است.

قاضی عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل هم پیش از این گفته بود که پس از ابطال واگذاری کشت و صنعت مغان حدود 65 هزار تن شکر و 70 رأس دادم سنگین از این انبار های شرکت خارج شده بود.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5539

به "احتمال معرفی اعضای هیات مدیره جدید کشت و صنعت مغان تا پایان هفته ، هنوز خبری از ارائه سهام شرکت در بورس نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال معرفی اعضای هیات مدیره جدید کشت و صنعت مغان تا پایان هفته ، هنوز خبری از ارائه سهام شرکت در بورس نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید