تلفات کرونا در آمریکا از 141 هزار تن گذشت، ثبت بیش از هزار کشته در 24 ساعت

به گزارش مجله بای بلاگ، طبق جدیدترین آمار دانشگاه جانز هاپکینز، در 24 ساعت گذشته با مرگ یکهزار و 35 نفر دیگر بر اثر کرونا، مجموع قربانیان کروناویروس در آمریکا به بیش از 141 هزار نفر رسید.

تلفات کرونا در آمریکا از 141 هزار تن گذشت، ثبت بیش از هزار کشته در 24 ساعت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دانشگاه جانز هاپکینز امروز (چهارشنبه) گزارش کرد که در 24 ساعت گذشته، یکهزار و 35 نفر دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا جان خود را از دست دادند و مجموع قربانیان این ویروس ناشناخته در این کشور به 141 هزار و 992 نفر افزایش یافت.

این آمار و ارقام همچنین نشان می دهد که در 24 ساعت گذشته، ابتلای 73 هزار و 919 مورد جدید به کووید-19 در ایالات متحده آمریکا تأیید شد تا شمار کلی مبتلایان به این ویروس ناشناخته در آمریکا به سه میلیون و 899 هزار و 72 نفر برسد.

با اینحال، پایگاه اطلاع رسانی ورلدومیترز، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا را چهار میلیون و 28 هزار و 569 نفر و مجموع قربانیان این ویروس در این کشور را 144 هزار و 953 مورد گزارش نموده است.

تسریع شیوع کرونا در آمریکا به یک موضوع بحرانی تبدیل شده است به طوریکه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که پیش از این، شیوع کووید-19 در کشورش را چندان مهم نمی دانست، در روز های اخیر، از مردم کشورش درخواست نموده است که در مکان های عمومی از ماسک استفاده نمایند.

وی بامداد چهارشنبه (به وقت تهران) در کنفرانس خبری درباره همه گیری ویروس کرونا که بار دیگر آن را ویروس چینی توصیف کرد، گفت که احتمالا شرایط همه گیری کرونا پیش از آنکه بهتر گردد بدتر گردد.

ترامپ روز سه شنبه با انتشار یک پیامی در صفحه توییتر خود از مردم آمریکا خواست که وقتی نمی توانند فاصله اجتماعی را رعایت نمایند، از ماسک استفاده نمایند و امروز نیز در ادامه همین توصیه های خود، تأکید کرد: زمانی که شما قادر به فاصله گذاری اجتماعی نیستید ماسک بپوشید. چه آن را دوست دوست داشته باشید چه نه، اما استفاده از آن تاثیر گذار است.

از طرف دیگر، با تشدید شیوع کرونا در ایالت کالیفرنیا و افزایش آمار روزانه مبتلایان به این ویروس ناشناخته در این منطقه، مقام های این ایالت مجدداً ایالت کالیفرنیا را تعطیل کردند.

طبق گزارش های منتشر شده، تنها در یک روز دوشنبه هفته جاری، ابتلای 11 هزار و 800 نفر به ویروس کرونا در ایالت کالیفرنیا ثبت شد و مجموع مبتلایان به این ویروس در این ایالت به 400 هزار نفر رسید.

طبق آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز، تا به امروز دستکم 14 میلیون و 898 هزار و 145 نفر از مردم سراسر دنیا به ویروس کرونا آلوده شده اند که از آن میان 615 هزار و 462 نفر جان خود را از دست داده اند و هشت میلیون و 431 هزار و 382 نفر نیز بهبود یافته اند.

آمریکا همچنان در صدر کشور های دنیا با بیشترین آمار و ارقام مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس قرار گرفته است و پس از آن برزیل با دو میلیون و 154 هزار و 654 مورد ابتلا و 81 هزار و 487 مورد فوتی و هند با یک میلیون و 155 هزار و 354 مورد ابتلا و 28 هزار و 84 مورد فوتی در رده های دوم و سوم کشور های دنیا با بیشترین آمار مبتلایان به کرونا قرار دارند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3308

به "تلفات کرونا در آمریکا از 141 هزار تن گذشت، ثبت بیش از هزار کشته در 24 ساعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلفات کرونا در آمریکا از 141 هزار تن گذشت، ثبت بیش از هزار کشته در 24 ساعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید