توضیحاتی ضد و نقیض که آتش کرونا را شعله ورتر می نماید

به گزارش مجله بای بلاگ، حرمت الله رفیعی رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت جهانگردی و هوایی، روز گذشته کرد، ما هنوز هیچ گونه ابلاغیه ای برای لغو سفر ها یا تور های ترکیه دریافت نکرده ایم. ما نیز این موضوع را از معاون گردشگری کشور پیگیری کردیم.

توضیحاتی ضد و نقیض که آتش کرونا را شعله ورتر می نماید

ولی تیموری معاون توریستی وزارت میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی، درباره صدور ابلاغیه لغو تور های مسافرتی ترکیه اظهار کرد: از زمانی که ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغیه مورد نظر را صادر کرد، ما نیز آن را به آژانس های توریستی ارسال نموده ایم.

وی اظهار کرد: از سال گذشته که وزیر بهداشت به ما دستور عدم حضور توریست از ترکیه به ایران را صادر کرد، تا کنون هیچگونه توریستی از این کشور نداشته ایم.

او درباره فروش بلیت سفر به ترکیه در دوران کرونا گفت: ما به افرادی که برای کار به ترکیه سفر می نمایند، اجازه سفر می دهیم و بلیت می فروشیم.

معاون توریستی وزارت میراث فرهنگی، با اشاره به چگونگی حصول اطمینان از سفر کاری مردم به ترکیه، گفت: آنالیز صحت و سقم این ماجرا دیگر به ما مربوط نمی گردد؛ اگر قرار است به طور کلی سفری در کار نباشد، مسئولان باید جلوی پرواز ها را بگیرند.

باشگاه خبرنگاران

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: گردشبان
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6924

به "توضیحاتی ضد و نقیض که آتش کرونا را شعله ورتر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحاتی ضد و نقیض که آتش کرونا را شعله ورتر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید