خبرنگاران ظرفیت هیات های حسینی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استفاده شود

به گزارش مجله بای بلاگ، تبریز - خبرنگاران - رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: با توجه به دستورالعمل های بهداشتی برای مبارزه با کرونا و اعلام آمادگی هیات های حسینی برای هزینه برگزاری مراسم در امور خیریه، این موضوع فرصت مناسبی برای جلب کمک های خیرخواهانه برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد است.

خبرنگاران ظرفیت هیات های حسینی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استفاده شود

موسی خلیل اللهی روز یکشنبه در نشست هیئت امنای ستاد دیه آذربایجان شرقی با بیان اینکه مردم استان همیشه در انجام امور خیر پیشقدم بوده اند، اظهار کرد: این موضوع یک ظرفیت بزرگ برای استان محسوب می شود که باید از آن به خوبی بهره مند شد.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) ادامه داد: با توجه به برخی دستورالعمل های بهداشتی، هیئت های حسینی اعلام کرده اند که هزینه برگزاری مراسم را صرف امور خیر خواهند کرد و این موضوع فرصت مناسبی برای جلب کمک های خیرخواهانه برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با بیان اینکه در ماه های اخیر شاهد همدلی مردم ایران در برگزاری رزمایش مساوات بودیم که این موضوع یکی از بی نظیرترین سنت هایی بوده که خاص مردم کشورمان است، گفت: استفاده از چنین ظرفیت هایی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و کمک به خانواده آنها فرصت مناسبی است.

در این نشست 65 مورد پرونده جرایم غیر عمد بررسی و در خصوص بخشی از محکومیت جرایم غیر عمد در قالب کمک های بلاعوض مساعدت شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3929

به "خبرنگاران ظرفیت هیات های حسینی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استفاده شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ظرفیت هیات های حسینی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استفاده شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید