خسارت سیل به زیرساخت های سه قلعه سرایان ، برنامه ریزی کوتاه مدت شروع شد

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران/خراسان جنوبی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بیشترین برآورد خسارت های بارندگی مربوط به شهر سه قلعه است، گفت: در مرحله نخست برای جبران این خسارت ها باید در کوتاه مدت برنامه ریزی گردد.

خسارت سیل به زیرساخت های سه قلعه سرایان ، برنامه ریزی کوتاه مدت شروع شد

علیرضا عباس زاده، امروز دوشنبه 27 دی در بازدید از منطقه ها سیل زده سه قلعه شهرستان سرایان به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: بارندگی های اخیر در منطقه شهر سه قلعه باعث آب گرفتگی و ایجاد مشکل برای مردم شد که خوشبختانه مجموعه دستگاه های اجرایی و به ویژه خود مردم در همان ساعات اولیه پای کار بودند که توانستند از خسارت های بیشتر جلوگیری نمایند.

به گزارش خبرنگاران، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بارش های رگباری در این منطقه در سه دهه اخیر بی سابقه بوده است، گفت: این بارندگی ها به حوزه زیرساخت ها جاده ای، کشاورزی و واحدهای صنعتی خسارت های جدی وارد نموده است و اکنون امدادرسانی در حال اجرا است.

عباس زاده ادامه داد: باید منشاء این خسارت ها شناسایی گردد البته بخش عمده آن تعیین است و در مرحله نخست برای جبران این خسارت ها باید در کوتاه مدت برنامه ریزی گردد تا خسارت ها تا جایی که امکان دارد جبران گردد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین برآورد خسارت های بارندگی مربوط به شهر سه قلعه است، بیان نمود: بعلاوه در حوزه زیرساخت ها و آبخیزداری و آبخوان داری برای جلوگیری از حوادث مشابه باید تمهیدات لازم اندیشیده گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 خرداد 1401 بروزرسانی: 31 خرداد 1401 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8760

به "خسارت سیل به زیرساخت های سه قلعه سرایان ، برنامه ریزی کوتاه مدت شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسارت سیل به زیرساخت های سه قلعه سرایان ، برنامه ریزی کوتاه مدت شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید