ضربه جدی کرونا به فعالان سنتی صنایع دستی

به گزارش مجله بای بلاگ، ایسنا/ این خبر پیرامون ضربه جدی کرونا به فعالان سنتی صنایع دستی برای شما نگارش شده است.

ضربه جدی کرونا به فعالان سنتی صنایع دستی

قضیه چیست؟

حمیدرضا امین، مدیر یک مجموعه فروش صنایع دستی درباره تاثیرات کرونا بر شرایط صنایع دستی در یک سال گذشته اظهار کرد: مجموعه ما پیش از کرونا نیز زیرساخت های لازم را برای فروش آنلاین فراهم نموده بود و همین خاطر هم در ایام کرونا از نظر فروش با مشکل زیادی روبرو نشدیم؛ اما بطور کلی تولیدنمایندگان در این ایام به شدت ضربه خوردند.

او ادامه داد: بطور کلی کسب و کار در حوزه صنایع دستی اغلب به شکل سنتی انجام می گردد و همچنان منتظر خریدارانی هستند که به صورت حضوری از آنها خرید نمایند. این در حالی است که با توجه شیب سریع انتقال موضوع خرید و فروش از حالت سنتی به مدرن، دیگر نمی توان سیستم فروش سنتی را ادامه داد. ضربه جدی کرونا نیز به این دست از تولیدنمایندگان وارد شد که همچنان به صورت سنتی فعالیت می کردند.

این عرضه نماینده محصولات صنایع دستی اعلام نمود: اغلب فروشندگان همانند فروشگاه های خیابان ویلا یا دل به گردشگر بسته یا روی فروش حضوری حساب باز نموده بودند که در ایام کرونا بسیاری از آنها از قافله عقب ماندند.

امین همچنین درباره حمایت متولیان از تولیدنمایندگان محصولات صنایع دستی اعلام کرد: من درباره سایر استان ها اظهار نظر نمی کنم، اما درباره استان تهران که خودم نیز در این شهر فعال هستم، ندیدم که کسی بخواهد جویای احوال کسب و کار ما گردد.

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: همگردی
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6840

به "ضربه جدی کرونا به فعالان سنتی صنایع دستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضربه جدی کرونا به فعالان سنتی صنایع دستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید