فیس بوک 3 رسانه دولتی روسیه، چین و ایران را نشان دار می نماید

به گزارش مجله بای بلاگ، شبکه اجتماعی فیس بوک روزجمعه اعلام نمود که پیغام شبکه های دولتی روسیه، چین و ایران را علامت گذاری می نماید.

فیس بوک 3 رسانه دولتی روسیه، چین و ایران را نشان دار می نماید

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش اعتمادآنلاین، شرکت فیس بوک آغاز به علامت گذاری سازمانهای رسانه ای تحت کنترل دولت روسیه و چین خواهد نمود و بعداً در تابستان سال جاری هرگونه تبلیغات از این رسانه هایی که کاربران ایالات متحده را مورد هدف قرار دهند، مسدود خواهند شد.

به نوشته نیویورک تایمز، شبکه اسپوتنیک روسیه، پرس تی وی ایران و شینهوآ چین در لیست سازمان هایی قرار دارند که از عظیم ترین شبکه اجتماعی دنیا (فیس بوک) علامت گذاری دریافت می نمایند.

در شرح سیاست علامتگذاری ناتانیل گلیچر رییس سیاست امنیت سایبری در فیس بوک گفت: رسانه های خبری ایالات متحده علامت گذاری نخواهند شد زیرا این شرکت معین نموده است که حتی سازمان های دولتی آمریکا استقلال تحریریه دارند.

شبکه فیس بوک که عدم موفقیت خود را در متوقف کردن روسیه از سیستم عامل های خود برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 را تأیید نموده است در سال گذشته برنامه های گسترده ای را برای ایجاد علامتگذاری رسانه ای دولتی اعلام نموده بود.

منبع: فرارو
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2477

به "فیس بوک 3 رسانه دولتی روسیه، چین و ایران را نشان دار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیس بوک 3 رسانه دولتی روسیه، چین و ایران را نشان دار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید