محرومیت 6 ماهه در انتظار ستاره جدید پرسپولیس؟!

به گزارش مجله بای بلاگ، رئیس کمیته تعیین شرایط فوتبال گفت: در پرونده آنتونی استوکس محرومیتی شامل حال تیم فوتبال پرسپولیس تهران نخواهد شد.

محرومیت 6 ماهه در انتظار ستاره جدید پرسپولیس؟!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، جمشید نورشرق رئیس کمیته تعیین شرایط فدراسیون فوتبال در خصوص محرومیت احتمالی آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی تیم فوتبال پرسپولیس تهران به دلیل شکایت باشگاه تراکتور مطرح کرد: اینکه باشگاه تراکتور از آنتونی استوکس و باشگاه ترکیه ای که سال گذشته این بازیکن را به خدمت گرفت شکایت کرده دلیل بر محرومیت باشگاه پرسپولیس نمی شود. اکنون استوکس از باشگاه تراکتور به دلیل پرداخت نشدن مطالبات معوقه در شورای حل اختلاف فیفا پرونده ای تشکیل داده است.

او اضافه کرد: به هر حال باشگاه تراکتور هم از این بازیکن به دلیل فسخ غیرموجه و هم از باشگاه ترکیه ای که این بازیکن را به خدمت گرفته بود و باعث تحریک او برای فسخ قرارداد شده بود شکایت کرده، اما همچنان تصمیمی اتخاذ نشده است. همچنین نکته عجیبی که در این شکایت ها مطرح است باشگاه ترکیه ای از آنتونی استوکس شکایت کرده و آن ها بر این باورند که استوکس کاملاً غیر منطقی تصمیم به ترک باشگاه کرده است. هر سه پرونده که به یکدیگر مرتبط هستند در فیفا در حال بررسی بوده، اما پای پرسپولیس به این محرومیت ها باز نشده است، چون از زمانیکه پرسپولیس آنتونی استوکس را به خدمت گرفت تمامی این شکایات مطرح شده بود.

نورشرق مطرح کرد: حالا اگر شکایت تراکتور از استوکس در شورای اختلاف فیفا به نتیجه برسد این بازیکن از حداقل 4 و حداکثر 6 ماه از مستطیل سبز محروم خواهد بود و پرسپولیس بهره ای از این بازیکن نخواهد برد.

نورشرق در خصوص فسخ غیر قانونی برخی بازیکنان فوتبال مانند ارسلان مطهری در نیم فصل اول اعلام نمود: بازیکن چه در ایران که در تمام جای دنیا در مجامع بین المللی بازیکن باید به قراردادی که بسته پایبند بماند. یکی از پرونده هایی که در کمیته تعیین شرایط به چشم می خورد بحث فسخ یک طرفه بازیکنان است.

او ادامه داد: اعضای کمیته تعیین شرایط روی پنج پرونده در حال بررسی هستند که یکی از آن ها مربوط به ارسلان مطهری و باشگاه استقلال است و همکاران من در حال کار کردن روی آن هستند، اما، چون هنوز نتیجه دقیق آن بیرون نیامده است قصد ندارم رای را فعلاً فاش کنم. حداکثر تا هفته آینده آرای پرونده ارسلان مطهری و سایر بازیکنان صادر خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 638

به "محرومیت 6 ماهه در انتظار ستاره جدید پرسپولیس؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرومیت 6 ماهه در انتظار ستاره جدید پرسپولیس؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید