مشارکت خیران، گره گشای مسائل زندگی معلولان

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران/زنجان رئیس بهریستی ابهر گفت: مشارکت خیران، گره گشای مسائل زندگی معلولان است.

مشارکت خیران، گره گشای مسائل زندگی معلولان

شهرام رجبی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: رمضان امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت نکات بهداشتی، امکان حضور و همراهی خیران در مراکز بهزیستی و منازل معلولان و مددجویان وجود ندارد، لذا از طریق شماره حساب مشارکت های مردمی و مراجعه خیران به دفتر مشارکت های مردمی بهزیستی شهرستان ابهر، کمک های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران جمع آوری می شود.

وی با اشاره به دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی به ارزش نزدیک به 15 میلیون تومان از سوی خیران از شروع ماه رمضان، عنوان نمود: همزمان با راه اندازی پویش همدلی مومنانه تا به امروز نزدیک به 200 کیلو گوشت، 40 کیلو برنج و نزدیک به 100 بسته مواد غذایی و 2 هزار بسته نان در بین اقشار آسیب پذیر و کمبرخوردار توزیع شده است و این پویش همدلی تا خاتمه ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر، تأمین هزینه نگه داری، هزینه درمان، وسایل کمک توانبخشی، مسکن، اشتغال و توزیع بسته های حمایتی و معیشتی و ... را از جمله مأموریت های بهزیستی عنوان نمود و گفت: کمک خیران به بهزیستی می تواند بسکمک از مسائل مددجویان را رفع کند.

رجبی یادآور شد: در شهرستان ابهر نیز همزمان با شیوع ویروس کووید - 19 به جهت تعطیلی کسب و کارهای خرد مددجویان و تامین معیشت آنها مبلغ 300 میلیون ریال از سوی خیران این شهرستان به حساب مددجویان واریز و علاوه بر آن بسته موادشوینده و ضدعفونی کننده، ماسک و لوازم بهداشتی و مواد غذایی به ارزش 170 میلیون تومان به 85 نفر و به هر نفر 200 هزار تومان خریداری و در اختیار گروه های هدف قرار داده شده است.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2158

به "مشارکت خیران، گره گشای مسائل زندگی معلولان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت خیران، گره گشای مسائل زندگی معلولان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید