مقاله: پنجره دو جداره upvc چیست؟

به گزارش مجله بای بلاگ، فقط به بغل در ریل خود باز می شود به همین دلیل با اینکه لاستیک درزگیر و پرزگیر دارد، درزهای آن کمی باز می ماند. پهنای پروفیل آن از مدل لولایی تقریبا دو برابر بیشتر است که باعث می شود نمای زمخت تری نسبت به لولایی داشته باشد.

مقاله: پنجره دو جداره upvc چیست؟

ویژگی این سیستم بازشو پنجره دوجداره بروی دو محور به صورت افقی و عمودی می باشد. این سیستم به گونه ای طراحی شده که مانع بسیار مقاومی در برابر نفوذ باران و غبار و کاهش آلودگی صوتی به صورت چشمگیر می باشد. هنگام شدت باد و باران و طوفان بالاترین میزان صرفه جویی در هزینه های سرمایش و گرمایش و استفاده از حالت دوم برای عدم درگیری با پرده در هنگام وزش باد و طوفان از مزایای این نوع پنجره دو جداره می باشد.

قیمت پنجره دو جداره کشویی 80 درصد بالاتر است چون پروفیلی پهن تر و به مراتب گران تر دارد.

استفاده از پنجره دو جداره در ساختمان باعث کاهش مصرف انرژی و سوخت های فسیلی می شود.

میزان عایق کنندگی پنجره دو جداره کشویی 20 درصد کمتر است چون بازشوی پنجره در ریل خود حرکت می کند در نتیجه درزها کمی باز می مانند مخصوصا بین قسمت ثابت و متحرک پنجره.

این پنجره جایگزینی است برای پنجره های کشویی می باشد. یراق آلات آن قیمت بالایی دارد اما پروفیل آن از نوع معمولی است وحداقل 50 % از پروفیل کشویی ارزانتر است از این رو می توان تفاوت قیمت آن را با پنجره های کشویی کم می کند. این نوع بازشو به همراه بازشو دوحالته از عایق ترین حالات بازشو است. این نوع یراق سایر مزایای یراق دوحالته به همراه مزایای پنجره دو جداره کشویی را با هم دارد.

منبع مقاله: مقاله: پنجره دو جداره upvc چیست؟

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1751

به "مقاله: پنجره دو جداره upvc چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: پنجره دو جداره upvc چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید