وزیر دفاع آمریکا وارد کابل شد

به گزارش مجله بای بلاگ، وزیر دفاع آمریکا لحظاتی قبل وارد کابل شد و قرار است در کنار دبیرکل ناتو و همچنین اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان بیانیه مشترکی را برای انتها جنگ در این کشور صادر کند.

وزیر دفاع آمریکا وارد کابل شد

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرنگاران، مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا لحظاتی قبل وارد کابل شد و قرار است در کنار دبیرکل ناتو و همچنین اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان بیانیه مشترکی را صادر کند.

براساس گزارش رویترز، اسپر در حالی وارد پایتخت افغانستان شد که قرار است عصر امروز آمریکا و طالبان قرارداد صلح را برای پایان جنگ 19 ساله در این کشور امضا کنند.

به همین دلیل، بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند که سفر اسپر به کابل در راستای اطمینان مقامات افغانستان در ادامه حمایت واشنگتن از این کشور پس از امضای قرارداد صلح با طالبان است.

توافقنامه آمریکا و طالبان قرار است ساعت 17 امروز با حضور برخی ناظران بین المللی در دوحه قطر و با از سوی کننده ویژه آمریکا و با حضور پمپئو و هیات طالبان امضا گردد.

تا این لحظه افراد زیادی در محل برگزاری این مراسم حضور یافته اند. گفته می گردد عمران خان نخست وزیر پاکستان نیز که روز گذشته به قطر رفته است، در این مراسم به همراه شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه این کشور حاضر می گردد.

ر

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1012

به "وزیر دفاع آمریکا وارد کابل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر دفاع آمریکا وارد کابل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید