چهره مردمی سال در بین خیرین، دانش آموزان و معلمان انتخاب می گردد

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران/لرستان معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: چهره مردمی سال در بین خیرین ، دانش آموزان و معلمان انتخاب می گردد.

چهره مردمی سال در بین خیرین، دانش آموزان و معلمان انتخاب می گردد

سعید اوحدی امروز در حاشیه آیین تکریم و معارفه مدیران کل آموزش و پرورش لرستان که در محل سالن اجتماعات علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان برگزار گردید، اظهار کرد: یکی از موضوعات در دستور کار آموزش و پرورش معین تکلیف نیروهای حق التدریس و مربیان نهضت سوادآموزی است.

وی ادامه داد: استفساریه ای را مجلس تهیه نموده که باید فرآیند قانونی آن طی گردد و امیدواریم گامی به شکل صحیح و منطقی برای حل این مشکل برداشته گردد.

اوحدی بیان نمود: اجرای این مصوبه نیازمند تامین اعتبار است و امیدواریم سازمان مدیریت کشور و دستگاه های ذیربط با پشتوانه خود بتوانند در جهت حل این مشکل یاری نمایند.

وی در ادامه درباره چهره مردمی سال گفت: شورای سیاستگذاری تشکیل شده و 1200 چهره به بانک اطلاعاتی ما معرفی شدند که از این تعداد به 40 چهره رسیدیم که شامل چند معلم، دو دانش آموز و چند خیر هستند که به وسیله رای هیات انتخاب به 10 چهره خواهیم رسید که مردم به آنها رای می دهند.

اوحدی در ادامه درباره شیوع ویروس کرونا و نحوه تعطیلی مدارس و مراکز دانشگاهی در کشور گفت: کمیته ای به دستور رئیس جمهوری با مدیریت وزیر بهداشت تشکیل شد و تصمیمات نهایی در آن کمیته اتخاذ می گردد.

وی گفت: بر اساس مصوبه این کمیته، به مدت یک هفته مدارس و مراکز دانشگاهی بسیاری از استان ها از جمله لرستان تعطیل اعلامشدند و در تهران نیز دیروز و امروز تعطیل شدند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: هرگونه تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی به وسیله این کمیته تصمیم گیری و اطلاع رسانی می گردد.

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 947

به "چهره مردمی سال در بین خیرین، دانش آموزان و معلمان انتخاب می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهره مردمی سال در بین خیرین، دانش آموزان و معلمان انتخاب می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید