کسب و کار های مجازی و فروشگاه های آنلاین ایرانی نیاز به حمایت دارند

به گزارش مجله بای بلاگ، رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: کسب و کار های فضای مجازی و فروشگاه های کوچک و بزرگ آنلاین ایرانی نیاز به حمایت دارند تا بتوانند در در زمینه ارائه کالا های ایرانی و محصولات تولیدکنندگان و صنعتگران ملی بیش از پیش فعالیت کنند.

کسب و کار های مجازی و فروشگاه های آنلاین ایرانی نیاز به حمایت دارند

محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تاکید بر ظرفیت بی نظیر کسب و کار های استارتاپی و فروشگاه های آنلاین گفت: آرمان همه باید حمایت از تولیدکننده ملی و کالای ایرانی باشد.

وی ادامه داد: کسب وکار های فضای مجازی و فروشگاه های کوچک و بزرگ آنلاین ایرانی نیاز به حمایت دارند تا بتوانند در در زمینه ارائه کالا های ایرانی و محصولات تولیدکنندگان و صنعتگران ملی بیش از پیش فعالیت کنند.

رضایی کوچی ادامه داد: برای یک فروشگاه بزرگ اینترنتی ایرانی مانند دیجیکالا و مدیران آن باید آرمان اصلی بر مبنای کاهش دغدغه های تولیدکنندگان ایرانی باشد و هر نوع فعالیتی در این زمینه باید از طرف دولت و مجلس هم مورد حمایت قرار بگیرد.

وی گفت: بر اساس مستندات و گزارشی که دریافت کرده ایم بیش از 150 کسب و کار ایرانی از این پلتفرم استفاده می کنند تا در بازاری به وسعت سراسر کشور کالا های تولید ملی خود را با دردسر های کمتری به دست مصرف کنندگان ایرانی برسانند.

وی اضافه کرد: این ویژگی اقتصاد دیجیتال است که هر تولیدکننده یا صنعتگر از هر کجای ایران را به تمام مشتریان مصرف کننده، حتی در دورافتاده ترین مسافت ها وصل کند. همچنین در این پلتفرم ها تفاوتی ندارد که مشتری وزیر است یا وکیل یا یک فرد عادی و امکانات و دسترسی برای همه یکسان است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه نام کرد: نمونه عینی برقراری عدالت اجتماعی در اقتصاد دیجیتال نمایان می شود و مردم یک روستای محروم در جنوبی ترین نقطه کشور می توانند از تجهیزات و امکانات برابر برای خرید و فروش مایحتاج خود بهره ببرند.

وی در پایان تاکید کرد: فروشگاه های آنلاین در دوران کرونا مورد استقبال مردم قرار گرفته اند و پلتفرم های بزرگی با تنوع کالای حدود 4.5 میلیونی توانسته اند در شرایط چالش های ملی و بین المللی در رفع نیاز های مردم به خوبی عمل کنند.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: فرارو
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7969

به "کسب و کار های مجازی و فروشگاه های آنلاین ایرانی نیاز به حمایت دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب و کار های مجازی و فروشگاه های آنلاین ایرانی نیاز به حمایت دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید