مخالفت جدی روسیه با تحریم های آمریکا در مقابله ایران با کرونا

به گزارش مجله بای بلاگ، دستیار رئیس جمهور روسیه در گفتگوی تلفنی با سفیر ایران بر مخالفت جدی مسکو با تحریم های آمریکا علیه ایران، به خصوص در شرایط کنونی مقابله با کرونا تاکید نمود.

مخالفت جدی روسیه با تحریم های آمریکا در مقابله ایران با کرونا

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه امروز (آدینه) اول فروردین ماه 1399 در تبادل نظری تلفنی با یوری اوشاکوف دستیار رئیس جمهور روسیه، تروریسم بهداشتی علیه ایران، آخرین شرایط گسترش ویروس کرونا در سطح دنیا و اقدامات اجرا شده توسط جمهوری اسلامی برای مبارزه با این پدیده شوم را مورد بحث و آنالیز قرار داد.

سفیر ایران در این تبادل نظر به تروریسم بهداشتی علیه ایران و تحریم های گسترده ایالات متحده آمریکا علیه ملت ایران به خصوص مانع تراشی های متعدد در ارسال یاری های دارویی و پزشکی به ایران جهت مبارزه با کرونا پرداخت.

جلالی همچنین از یاری های بشردوستانه روسیه به ایران و ارسال کیت های تشخیص و همچنین حمایت های سیاسی روسیه از ایران قدردانی کرد.

در این تبادل نظر اوشاکوف دستیار پوتین رئیس جمهور روسیه بر مخالفت جدی روسیه با تحریم های آمریکا علیه ایران، به خصوص در شرایط مقابله ایران با کرونا تاکید نمود.

طرفین در مورد راه اندازی کمپین با موضوع روسیه و چین برای لغو تحریم ها علیه ایران رایزنی کردند.

جمعی از مقامات پارلمانی روسیه نیز پیش از این در تماس تلفنی سفیر ایران در مسکو بر ضرورت برطرف تحریم های غیرقانونی و یکجانبه دولت آمریکا و تداوم یاری های انساندوستانه روسیه برای مقابله با کرونا تاکید نمودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1321

به "مخالفت جدی روسیه با تحریم های آمریکا در مقابله ایران با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت جدی روسیه با تحریم های آمریکا در مقابله ایران با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید