22 مدل آپارتمان پلان باز و پیوسته با طراحی مدرن و ساده

به گزارش مجله بای بلاگ، امروزه انتخاب یک پلان باز و آزاد برای طراحی داخلی خانه به یک انتخاب شخصی تبدیل شده است. بسیاری عاشق و دلباخته مدل های آپارتمان پلان باز هستند و بعضی دیگر هم از اصلا این طرح خوششان نمی آید، به عبارت دیگر حالت میانه وجود ندارد یا از این نوع چیدمان و طراحی خوشتان می آید یا از آن متنفر می شوید. در این مطلب به معرفی 22 مدل از زیباترین طرح های پلان باز خواهم پرداخت و پیشنهاد می کنم تا انتها همراه سایت اتاق باشید.

22 مدل آپارتمان پلان باز و پیوسته با طراحی مدرن و ساده

پلان باز به روش های متفاوتی می تواند طراحی گردد. بعضی اتاق هایی مانند آشپزخانه، اتاق نشیمن و اتاق پذیرایی را کاملا به یکدیگر متصل می نمایند و بعضی دیگر ترجیح می دهند اتاق خواب هم به فضای اصلی خانه مانند نشیمن و پذیرایی کاملا متصل باشد. 22 آپارتمان پلان باز زیر تمامی سبک ها را با یکدیگر ترکیب نموده اند اما در عین حال هر اتاق، فضای مخصوص خود را دارد.

خوب با آپارتمانی روشن، مدرن و بسیار شیک آغاز می کنیم. در بالا گفتم که هر اتاق در خانه های این پست فضای مخصوص به خود را دارند. در شکل زیر مشاهده می کنید که آشپزخانه در ارتفاع بالاتری از سایر قسمت های خانه قرار گرفته و با این حرکت ساده، آشپزخانه فضایی کاملا اختصاصی پیدا نموده اما در عین حال کاملا به فضاهای دیگر متصل است. دو مورد دیگری که در این خانه خیلی خودنمایی می نمایند لامپ های آویز بالای میز اپن و همینطور بالای میز ناهارخوری هستند. مبلمان هم خیلی ساده بوده و قسمت ناهار خوری فقط به قرار دادن کوسن و بالشتک های رنگارنگ اکتفا شده است.

در شکل اول پایین آپارتمانی را مشاهده می کنید از رنگ های تاریک و روشن با تناژهای مختلف و مجذوب کننده استفاده می نماید و همین عوامل باعث شده فضای کوچک خانه بشدت متنوع و دیدنی باشد. لامپ های آویز آشپزخانه و لوستری حلقه ای اتاق پذیرایی عناصر جالب دکوراسیون را تشکیل داده اند. فرش سبز تیره در اتاق پذیرایی در کنار دو عدد جایگاه راحتی پاپاسان تمام نگاها را در بدو ورود به خود جلب می نمایند. شکل دوم آپارتمان دیگری را نشان می دهد که با تم رنگی خاکستری و سفید طراحی شده است.

آپارتمان چهارم این پست در شهر برلین کشور آلمان قرار گرفته است. رنگ غالب دکوراسیون سفید بوده و در عوض رنگ مبلمان و جایگاه ها به رنگ تیره انتخاب شده اند تا تعادل در فضا برقرار گردد. کفپوش چوبی خانه هم خاکستری است در اتاق پذیرایی فرشی پهن شده که در زمینه خاکستری کفپوش های چوبی خیلی کم خودنمایی می نماید اما بازهم با وجود رنگ تیره خود را نشان می دهد. پشت مبلمان پذیرایی هم دراور بسیار زیبایی قرار گرفته تا فضای ذخیره سازی خانه را به حداکثر برساند.

آپارتمان پلان باز پنجم یک آپارتمان سرسبز و زنده است. گلدان هایی که هر کدام حاوی گیاهی خاص و زیبا هستند در آشپزخانه بالای قفسه ای باز در آشپزخانه قرار گرفته اند. در این خانه هم آشپزخانه اندکی بالاتر از اتاق نشیمن قرار گرفته و همین ارتفاع کم به وسیله نورپردازی مخفی زرد رنگ خیلی زیبایی تزیین شده است. علاوه بر گیاهان سرسبز، مبلمان راحتی خانه هم رنگ سبز دارد. آپارتمان ششم هم از نورپردازی مخفی زیبا در کابینت های آشپزخانه استفاده می نماید و بعلاوه شلف و قفسه باز هم باعث می گردد فضای خانه بازتر دیده گردد.

آپارتمان پلان باز هفتم ویژگی ایی دارد که بسیاری از آپارتمان ها و خانه های امروزی از آن بی بهره هستند و آن سقف بسیار بلند است. فضای عمودی در خانه های کوچک همچون یک موهبت شناخته می گردد چرا که می توان با اضافه کردن طبقات اضافی مساحت خانه را بیشتر کرد. همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید، در طبقه اول آشپزخانه، اتاق غذاخوری و اتاق نشیمن به یکدیگر متصل هستند و در طبقه بالایی هم اتاق خواب قرار گرفته است.

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را هم خوانده اند:

نمونه عکس هایی از دکوراسیون آپارتمان با پلان باز و آزاد

چیدمان خانه 50 متری ایرانی بهمراه پلان و نقشه داخلی

طرح های مدرن اتاق غذاخوری و میز ناهارخوری با پلان باز

پلان سه بعدی خانه دو خوابه با چیدمان و دکوراسیون کاربردی

در ادامه سایر مدل های آپارتمان پلان باز را مشاهده می فرمایید:

آپارتمان پلان باز

منبع: اتاق
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8188

به "22 مدل آپارتمان پلان باز و پیوسته با طراحی مدرن و ساده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "22 مدل آپارتمان پلان باز و پیوسته با طراحی مدرن و ساده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید